Conditii retur
Extras din termeni si conditii, agreate de cumparator la plasarea comenzii, cu privire la retur:
1. Dreptul de retur in termen 14 zile este reglementat de Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta. Dreptul de retur in 14 zile calendaristice se adreseaza clientilor persoane fizice, care au achizitionat produse online de pe site-ul www.motat.ro Cumparatorul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 14 zile, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice. Cumparatorul are obligatia de a verifica produsele primite si de a anunta vanzatorul in termen de 14 zile calendaristice despre orice articol lipsa sau articol cu defect. Reclamatiile nu vor fi acceptate dupa acest termen.
2. Conditii de retur – produsul returnat trebuie:
– sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat.
– in ambalajul original cu toate accesoriile si etichetele aferente.
– fara a prezenta urme de uzura, modificare, deteriorare, spalare.
– cu etichetele intacte .
3. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur:
3.1.Cumparatorul va trimite un e-mail la adresa info@motat.ro cu subiectul “Cerere de retur” in care va specifica data plasarii comenzii, data primirii comenzii, nr. comenzii, seria si nr facturii fiscale, numele cumparatorului, adresa cumparatorului, art. ce se doreste returnat, cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) – facultativ.
3.2. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele solicitate sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate.
3.3. In maxim 24 ore cumparatorul va primi un e-mail cu numarul de inregistrare a cererii de retur si orice alte detalii privind aplicarea procedurii de retur.
4. Constatare si validare acceptare retur produs(e)
4.1. Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Vanzatorului, personalul motat.ro va verifica si constata daca pentru aceste produse primite este aplicabila procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare a procedurii de retur pentru produse cumparate;
4.2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 48 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e)
4.3. Pe baza rezultatelor constate si comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, sa furnizeze acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).
4.4. Inlocuire produs pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuirea produsului, Vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor. Daca Vanzatorul nu dispune de inlocuire produs/produs, Cumparatorul poate solicita rambursarea valorii produsului inlocuitor.
5. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e) Cumparator
– Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14 zile de la receptia produsului;
– Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e); Produsele returnate vor fi trimise la adresa sediului SC GPMEEGS SRL, adresa care va fi comunicata de catre operatorul motat.ro in momentul in care ii este adus la cunostinta returul. Produsele NU se vor returna prin Posta Romana si nu se vor expedia la nici o alta adresa diferita de cea specificata de catre operatorul motat.ro. Coletele trimise cu plata ramburs NU vor fi acceptate. Potrivit articolului 13 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 6. Profesionistul/Vanzatorul SC GPMEEGS SRL in numele MOTAT.RO ramburseaza toate sumele pe care le-a primit drept plata din partea consumatorului, cu exceptia costului livrarii, fara intarziere nejustificata si, in orice caz, nu mai tarziu de 14 zile de la data la care este informat de decizia de retragere din contract a consumatorului in conformitate cu art. 11. In cazul comenzilor achitate prin card bancar suma se va intoarce pe cardul clientului in functie de termenul stabilit de banca emitenta a cardului si procesatorul de plati, de la 48 de ore la 30 de zile. Profesionistul/Vanzatorul ramburseaza sumele mentionate la alin. (1) folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de consumator pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care consumatorul a fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina consumatorului plata de comisioane in urma rambursarii.” In cazul returului produselor comandate si achitate, costul transportului nu se returneaza. Pentru mai multe detalii sau varianta completa a Ordonantei de Urgenta nr. 34/2014 clik https://anpc.ro/articol/697/despre-oug-34-2014-privind-drepturile-consumatorilor-in-cadrul-contractelor-incheiate-cu-profesionistii-publicata-in-monitorul-oficial-al-romaniei-nr–427–in-data-de-11-iunie-2014
Pentru mai multe informații ne puteți contacta în fiecare zi de Luni până Vineri de la 9:30 până la 17:30:
Telefonic: 0765 010 893
E-mail: info@motat.ro
Cumpărături plăcute!