In cuprinsul prezentului document, urmatorii termeni folositi cu majuscule vor avea intelesurile specificate mai jos.

Atentie! Daca Utilizatorul nu este de acord cu Termenii si Conditiile de utilizare ale site-ului, este rugat respectuos sa paraseasca site-ul.

Definitii

MARCI INREGISTRATE: reprezinta marcile inregistrate.

SITE: reprezinta SITE-ul apartinand Vanzatorului, care se afla la adresa www.motat.ro, prin intermediul caruia UTILIZATORUL are acces la informatii privind serviciile si produsele oferite / asigurate de motat.ro .

VANZATORUL/PROFESIONISTUL este in fapt, S.C. GPMEEGS SRL., cu sediul social in Comuna Balotesti, sat Balotesti, str. Broscari, nr. 34, judetul Ilfov, înregistrată la Oficiul Registrului Comerţului de pe langa Tribunalul Ilfov sub nr. J23/4632/2020, avand CUI 43154674 .

UTILIZATOR: reprezinta persoana care acceseaza SITE-ul, in scopuri private sau profesionale si care a acceptat TERMENII SI CONDITIILE prezentului SITE, indeplinind in acest sens toate cerintele procesului de inregistrare.

UTILIZARE ABUZIVA: reprezinta utilizarea SITE-ului intr-un mod contrar practicii in domeniu, a reglementarilor si ale legislatiei in vigoare sau in orice alt mod care poate produce prejudicii Vanzatorului.

Informatiile publicate pe SITE sunt informatii de interes general despre Vanzator si produsele comercializate de acesta, ale partenerilor sai cat si alte informatii considerate de Vanzator ca fiind de de interes pentru UTILIZATORI .

1. Informatiile sunt puse la dispozitia UTILIZATORILOR de regula, in mod gratuit. Vanzatorul isi rezerva dreptul de a implementa anumite servicii pe SITE ce vor fi oferite contra cost UTILIZATORILOR sai.

Vanzatorul este detinatorul tuturor drepturilor de proprietate intelectuala asupra SITE-ului, respectiv asupra designului si continutului acestuia precum si asupra tuturor Marcilor inregistrate in numele si publicate pe motat.ro.

2. UTILIZATORUL are obligatia de a respecta toate drepturile de proprietate intelectuala ale Vanzatorului, prevazute de legislatia in vigoare.

3. UTILIZATORUL se obliga sa acceseze si sa utilizeze SITE-ul in scopuri si prin mijloace care sa nu constituie o utilizare abuziva.

4. Raspunderea pentru continutul SITE-ului Vanzatorul nu este si nu poate fi facut responsabil pentru prejudiciile create de erorile, neacuratetea sau neactualizarea informatiilor publicate sau mentinute pe SITE, care nu se datoreaza culpei sale. UTILIZATORII pot obtine informatii detaliate si actualizate prin telefon si e-mail.

5. Caracteristicile produselor prezentate pe SITE sunt preluate / puse la dispozitie de producatori si/sau furnizori iar Vanzatorul nu isi asuma raspunderea pentru corectitudinea acestor informatii.

6. Preturile produselor de pe acest SITE sunt informative si pot suferi modificari neanuntate. Promotiile prezentate pe SITE sunt valabile in perioada de timp mentionata; in cazul in care nu se mentioneaza o perioada de timp, acestea sunt valabile in limitele stocurilor disponibile.

7. Toate produsele prezentate pe acest SITE sunt disponibile in limita stocului fizic disponibil. In cazul epuizarii stocului reprezentantul Vanzatorului va oferi alternative prin prezentarea altor produse asemanatoare ca si aspect si specificatii tehnice cu produsul comandat al carui stoc s-a epuizat

De asemenea, imaginile sunt prezentate pe SITE cu titlu de exemplu, iar produsele livrate, pot fi diferite, in orice mod, datorita modificarii caracteristicilor, design-ului fara notificare prealabila de catre producatori.

Un produs nu poate fi considerat cu defect numai pentru ca ulterior, un produs similar perfectionat a fost pus in circulatie. Vanzatorul isi rezerva dreptul sa completeze si sa modifice orice informatie de pe SITE

8. Orice problema cauzata de produsele si/sau serviciile prezentate pe SITE se va solutiona pe cale amiabila in termen de 15 zile lucratoare de la data sesizarii in scris a problemelor, de catre UTILIZATOR. In caz contrar, toate litigiile sunt de competenta instantelor de drept comun de la sediul Vanzatorului.

9. Vanzatorul nu raspunde de nici o pierdere, costuri, procese, pretentii, cheltuieli sau alte raspunderi, in cazul in care acestea sunt cauzate direct de nerespectarea Termenilor si conditiilor

10. Vanzatorul nu raspunde pentru prejudiciile create ca urmare a nefunctionarii Site-ului precum si pentru cele rezultand din imposibilitatea accesare anumitor link-uri publicate pe Site.

11. Vanzatorul nu practica si nu incurajeaza transmiterea de comunicari comerciale prin posta electronica, cu exceptia cazului in care destinatarul acestui mesaj si-a exprimat, in prealabil, consimtamantul expres pentru asemenea comunicari. Prin acceptarea si utilizarea acestui site, va dati acceptul.

11.1.Orice comunicari comerciale efectuate vor respecta cel putin urmatoarele conditii:

a) să fie clar identificabile ca atare.

b) persoana fizică sau juridică în numele căreia sunt făcute să fie clar identificată.

c) ofertele promoţionale, precum reducerile, premiile şi cadourile, să fie clar identificabile, iar condiţiile care trebuie îndeplinite pentru obţinerea lor să fie uşor accesibile şi clar prezentate.

d) competiţiile şi jocurile promoţionale să fie clar identificabile ca atare, iar condiţiile de participare să fie uşor accesibile şi clar prezentate.

e) orice alte condiţii impuse prin dispoziţiile legale în vigoare: puteti consulta prevederile Legii nr. 356/2006, privind comertul electronic aici.Textele actelor normative publicate pe site pot suferi numeroase modificari de la data publicarii acestora in Monitorul Oficial.

11.2. Subiectul mesajelor transmise prin posta electronica, care constituie comunicari comerciale, trebuie sa înceapa cu cuvântul „PUBLICITATE” scris cu majuscule.

Comunicarile comerciale trebuie sa cuprinda cel putin urmatoarele informatii referitoare la persoana în numele careia sunt facute:

a) numele sau denumirea completa;

b) codul numeric personal sau codul unic de înregistrare, dupa caz;

c) domiciliul sau sediul;

d) numerele de telefon si fax;

e) adresa de posta electronica

11.3.Destinatarul comunicarilor comerciale (Utilizatorul) are dreptul sa isi revoce consimtamântul de a primi asemenea comunicari prin simpla notificare a Vanzatorului.

Vanzarul are obligatia de a implementa o procedura gratuita, accesibila inclusiv prin mijloace electronice, prin care destinatarul sa poata sa îsi revoce consimtamântul. Procedura poate fi regasita aici. Revocarea consimtamântului prin mijloace electronice trebuie sa-si produca efectele în cel mult 48 de ore de la initierea procedurii.

12. Dacă părţile nu au convenit altfel, contractul se consideră încheiat în momentul în care acceptarea ofertei de a contracta a ajuns la cunoştinţa Utilizatorului.

13. Inainte de data stabilita pentru livrarea bunurilor comandate, Cumparatorul are posibilitatea vizionarii acestora si verificarii starii si specificatiilor tehnice ale bunurilor, in showroom-ul situat la sediul social al Vanzatorului. In conditiile in care Cumparatorul nu intelege sa beneficieze de acest drept, vanzarea/livrarea se face pe raspunderea Cumparatorului, Vanzatorul neavand nicio responsabilitate in acest sens.

Vanzatorul pune la dispozitie si informeaza Utilizatorul, inainte de incheierea oricarui contract/comanda, informatii cu privire la:

a) identitatea comerciantului şi, în cazul contractelor care prevăd plata anticipată, adresa şi modalităţile de contactare a acestuia, telefon/fax, e-mail şi codul unic de înregistrare;

b) caracteristicile esenţiale ale produsului si/sau serviciului/serviciilor accesorii, acolo unde este cazul;

c) pretul bunurilor si/sau tarifelor serviciilor accesorii, cu toatetaxele incluse;

d) cheltuielile de livrare, dacă este cazul;

e) modalităţile de plată, de livrare si/sau de prestare;

f) dreptul de denunţare unilaterală a contractului, cu excepţia cazurilor prevăzute în Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta; textul actului normative poate fi consultat aici; Textele actelor normative publicate pe site pot suferi numeroase modificari de la data publicarii acestora in Monitorul Oficial;

Condiţiile şi modalităţile de exercitare a dreptului de denunţare unilaterală, pentru cazurile prevăzute în Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014, privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, sunt consemnate expres in urmatoarea forma: “consumatorul beneficiază de o perioadă de 14 zile pentru a se retrage dintr-un contract la distanţă sau dintr-un contract în afara spaţiilor comerciale, fără a fi nevoit să justifice decizia de retragere şi fără a suporta alte costuri decât cele prevăzute la art. 13 alin. (3) şi la art. 14 din – art. 9 Ordonanta de Urgenta 34/2014.”

g) costul utilizării tehnicii de comunicaţie la distanţă, în cazul în care acesta este calculat altfel decât conform tarifului de bază;

h) perioada de valabilitate a ofertei sau a preţului;

i) durata minimă a contractului, în cazul contractelor care prevăd furnizarea curentă sau periodică a unui produs sau serviciu;

j) termenul limită de executare a obligaţiilor rezultând din contract;

k) informaţiile privind service-ul postvânzare şi garanţiile oferite;

14. Costurilie de returnare a produselor cad în sarcina Utilizatorului. Termenul de 14 zile prevăzut pentru exercitarea acestui drept începe să curgă de la data primirii lor de către Utilizator, dacă au fost îndeplinite prevederile art. 46 din Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta;

14.1. In cazul in care profesionistul nu a transmis consumatorului informatiile privind dreptul de retragere conform art. 6 alin. (1) lit. h), perioada de retragere expira la 12 luni de la sfarşitul perioadei iniţiale de retragere de 14 zile.

14.2 În cazul în care profesionistul a transmis consumatorului informaţiile prevăzute la alin. (1) din prezentul articol în termen de 12 luni de la data menţionată la art. 9 alin. (2), perioada de retragere expiră în 14 zile de la data la care consumatorul primeşte informaţiile respective.

15. În cazul exercitării dreptului de denunţare unilaterală a contractului de către consumator în condiţiile Ordonanta de Urgenta nr. 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta, Vanzatorul are obligaţia să ramburseze sumele plătite de Utilizator, fără a-i solicita acestuia cheltuielile aferente rambursării sumelor. Rambursarea sumelor se va face în 7 zile de la data la care consumatorul a comunicat profesionistului decizia sa de terminare a contractului.

16. Atentie!!! Utilizatorul nu poate denunţa unilateral următoarele tipuri de contracte, cu excepţia cazurilor în care părţile au convenit altfel:

a) contracte de furnizare de produse sau servicii al căror preţ depinde de fluctuaţiile cursurilor pieţei financiare care nu pot fi controlate de Vanzator;

b) contracte de furnizare a unor produse executate după specificaţiile Utilizatorului sau a unor produse distinct personalizate, precum şi a acelora care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid;

17. Vanzatorul respecta si promoveaza dispozitiile ce stabilesc conditiile specifice de garantare a dreptului la protectia vieti private in privinta prelucrarii datelor cu caracter personal in sectorul comunicatiilor electronice.

17.1. Stocarea de informatii sau obtinerea accesului la informatia stocata de Vanzator este permisa numai cu indeplinirea cumulativa a urmatoarelor conditii:

a) Utilizatorul in cauza si-a exprimat acordul;

b) Utilizatorului in cauza i s-au furnizat, anterior exprimarii acordului, in conformitate cu prevederile art. 12 din Legea nr. 677/2001, informatii clare si complete, care sunt expuse intr-un limbaj usor de inteles si accesibil Utilizatorului, si care sa includa mentiuni cu privire la scopul procesarii informatiilor stocate .

17.2.Astfel, toate datele si informatiile solicitate pentru si in scopul utilizarii si accesului la site, vor fi obtinute direct de la Utilizator.

17.3. Furnizarea datelor si informatiilor necesare accesarii, crearii unui “user name”, obtinerea parolei, accesul la produsele si/sau serviciile comercializate, servicii accesorii, este facultativa si se face numai cu acordul prealabil al Utilizatorului.

17.4. Utilizatorul are dreptul de a se opune în orice moment, din motive întemeiate şi legitime legate de situaţia sa particulară, ca datele care o vizează să facă obiectul unei prelucrări, cu excepţia cazurilor în care există dispoziţii legale contrare.

Atentie!!! Daca Utilizatorul nu este de acord cu declinarea datelor si informatiilor necesare accesarii si utilizarii site-ului, este rugat respectuos sa paraseasca site-ul.

18. Dreptul de retur in termen 14 zile este reglementat de Ordonanta de Urgenta 34/2014 privind protectia consumatorilor la incheierea si executarea contractelor la distanta.

Dreptul de retur in 14 zile se adreseaza clientilor persoane fizice, care au achizitionat produse online de pe site-ul www.motat.ro

Clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, în termen de 15 zile lucratoare, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. Singurele costuri care pot cadea în sarcina consumatorului sunt cheltuielile directe de returnare a produselor.

Renuntarea la cumparare in termen de 14 zile se poate aplica doar pentru produsele comandate online si livrate prin curier. Dreptul de renuntarea la cumparare nu se aplica in cazul persoanelor juridice.

19. Inregistrare cerere retur produse si obtinerea numarului de inregistrare retur

19.1. Cumparatorul va completa Cererea de retur;

19.2. Cererea de retur va contine informatii cel putin cu privire la: – numar comanda si data emiterii comenzii; – date cumparator: nume si prenume, adresa de e-mail folosita la inregistrare cont si plasare comana online pe motat.ro – seria si numarul facturii fiscale, data emiterii facturii fiscale ce face dovada achizitionarii produsului/produselor; – cauzele/motivele care au dus la aplicarea procedurii de retur produs(e) – facultativ;

19.3. La acest e-mail se vor atasa copii ale urmatoarelor documente: copie factura fiscala, copie aviz de insotire a marfii si/sau AWB;

19.4. Cererea de retur va fi aprobata si inregistrata in sistem doar daca datele solicitate sunt corecte si complete si daca indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur pentru produse cumparate;

19.5. In maxim 24 ore cumparatorul va primi un e-mail cu numarul de inregistrare a cererii de retur si orice alte detalii privind aplicarea procedurii de retur.

20. Conditii de retur Produsul returnat trebuie:

– sa fie in aceeasi stare in care a fost livrat;

– in ambalajul original cu toate accesoriile aferente.

– fara a reprezenta urme de uzura, modificare sau consum atat in cazul produselor cat si ale accesoriilor sau/si consumabilelor ce insotesc produsele returnate ;

– cu etichetele de garantie intacte si documentele originale care l-au insotit (factura fiscala, aviz de insotire. certificat garantie, certificat de conformitate, etc);

21. Constatare si validare acceptare retur produs(e)

21.1. Dupa sosirea produsului/produselor in locatia Vanzatorului, personalul tehnic specializat va verifica si constata daca pentru aceste produse primite este aplicabila procedura de retur. Verificarea si constatarea se face pe baza cererii de retur emisa de catre cumparator si a conditiilor obligatorii de aplicare a procedurii de retur pentru produse cumparate;

21.2. Rezultatele finale constatate vor fi comunicate cumparatorului prin e-mail, in maxim 24 ore de la primirea produsului/produselor, acestea facand referire si la taxele speciale aplicate, daca este cazul, in procesul de retur produs(e) (vezi paragraful – Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e));

21.3. Pe baza rezultatelor constate si comunicate, cumparatorul este obligat, prin e-mail, sa furnizeze acceptul sau observatiile cu privire la cele mentionate in rezultatele comunicate, in vederea continuarii procesului de retur produs(e).

22. Inlocuire produs Pentru produsele cumparate care indeplinesc conditiile obligatorii de aplicare procedura retur si presupune inlocuirea produsului, Vanzatorul va inlocui produsul cu unul nou al modelului specificat in comanda initiala a cumparatorului. Daca se agreeaza inlocuirea cu un produs din aceeasi categorie de o valoare mai mare, cumparatorul va plati diferenta, respectiv daca valoarea este mai mica, cumparatorul va primi o rambursare partiala pana la valoarea produsului inlocuitor.

23. Costuri si taxe speciale pentru retur produs(e)

Costuri suportate de catre cumparator:

– Costuri de retur si transport curier pentru produsul in cazul caruia cumparatorul renunta la achizitionarea produsului in termen de 14zile lucratoare de la receptia produsului;

– Cost transport curier pentru optiunea cumparatorului de a reexpedia produsul ce s-a constatat de catre vanzator ca nu indeplineste conditiile obligatorii de aplicare procedura retur produs(e);

24. Rambursarea sumelor Rambursarea sumelor se va face in cel mult 7 zile de la data denuntarii contractului de catre consumator.

24.1. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus se aplica doar produselor comandate online pe motat.ro ce au fost receptionate de catre cumparator persoana fizica in urma transportului prin curier;

24.2. Politica de retur produs(e) mentionata mai sus nu se aplica in cazul produselor comandate/cumparate in magazinele Vanzatorului. Pentru produsele comandate/cumparate in magazinele Cumparatoruluise aplica procedura de retur produs(e) din respectiva locatie unde au fost emise documentele de vanzare;

24.3. Pentru produsele ale caror colete reprezinta deteriorari vizibile la primirea prin curier, cumparatorul este rugat sa refuze receptia lor;

24.4. Produsele comandate online pe motat.ro sunt livrate numai sigilat in ambalaj original de la producator/Vanzator. Pentru unele categorii de produse, daca este cazul, Vanzatorul poate livra in ambalaj suplimentar in vederea protectiei ambalajului original.

25. Costuri si durata de livrare pe teritoriul Romaniei

25.1. Pentru comenzi ce depasesc suma de 180 de lei transportul este gratuit si se realizeaza prin curierat rapid, oriunde in tara, pentru colete cu greutatea maxima de 5kg

25.2. In cazul returului produselor comandate si achitate, costul transportului nu se returneaza.

Aveti nevoie de ajutor? Va rugam sa ne contactati la nr de tel. 0765.010.893 sau in scris, pe adresa de e-mail info@motat.ro

Va multumim.